Då var man igång :)

Slog upp mina blå idag med en 7jäkla inställning! Det här ska gå vägen :)
Det är skönt att man har lite träningsredskap hemma så man inte behöver gå till gymmet varje dag. Köpte en orbitrek på blocket förra året tror jag att det var....tyvärr fick min sambo rätt, den har varit stand in som klädhängare :( Men nu ska det bli ändring på d!! Jag ska stå på den där j*ävla maskinen varje dag, om det så bara blir 10min så ska jag iaf använda den!!
Vi har egentligen allt man behöver för att kunna träna hela kroppen, mycket kan man även göra med egen vikt.
Hantlar med olika vikter, gummiband, boll, matta, orbitrek....behöver man nåt mer? Motivation såklart! Men den hoppas jag att jag har fått nu.
Återkommer ikväll med uppdateringar om hur dagen har gått och ett recept på kvällens mat, LCHF-BURGARE :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0