Första dagen

Det är dags att komma tillbaka från semesterbubblan. Första dagen är alltid värst men trots all ångest igår känns det ganska bra. Även fast jag inte kan gå upp precis när jag vill eller bila genom halva Sverige bara för att jag känner för det just nu så är det helt ok. Jag försöker tänka på allt roligt jag fått vara med om och vad som väntar mig nu. Första dagen efter semestern brukar kännas som en nystart precis som nyår. Jag planerar (älskar att planera!) vad jag ska göra, sätter upp små mål jag vill nå under hösten. Jag är så taggad att köra igång med LCHF igen efter en mycket kolhydratrik semesterkost. Tittade på gamla LCHFbilder igår och gud vad jag saknar bacon!
Ställde mig på vågen i morse och jag har gått upp tre kilo på semestern. Tycker inte det är så farligt med tanke på vad jag har ätit :S Och mycket är nog vätska också. Som sagt, semestern är över och nu tar vi nya tag!
Ville koppla bort jobbet helt under semestern så jag har inte handlat på ICA MAXI Helsingborg en enda gång på tre veckor så det ska bli riktigt roligt att träffa alla underbara kollegor igen :)
Nu ska jag koka ägg och steka ett paket bacon, mmmmums!! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0