Hemmaträning

Idag var det tänkt att jag skulle prova ett nytt pass på SATS men jag fick inte tag i min träningskompis så jag körde hemmaträning istället. Töntigt kanske att inte gå dit själv men det är roligare att vara två å sen när det är första gången så känns det bättre att ha nån bredvid som man känner å fråga.
Min hemmaträning ser ut ungefär så här:
  • 10 min orbitrek som uppvärmning
  • Mage (sneda och raka crunchers)
  • Rygglyft
  • Utfall
  • Knäböj
  • Baksida lår (höftlyft)
  • Armhävningar
  • Övre ryggen, skuldror (gummiband)
  • Axlar (gummiband)
  • Biceps
  • Triceps
Kör igenom hela programmet med x-antal rep. (kanske inte exakt i den här ordningen) Vila ca 2 min för att sedan köra igenom programmet en gång till.
Man kan annars välja att köra baksida en dag och framsida en annan dag.
Imorgon blir det ingen hemmaträning för då är det dags för PT-träning igen :)
Startar nog dagen med en prommenad innan jag ska fixa naglarna. Lite lyx får man ha mitt i veckan tycker jag ;) Det är verkligen på tiden för de är bra långa nu.
Maten idag blev rester från helgen, laxsoppa :) Och när jag kom hem från jobbet hyvlade jag lite ost direkt vid spisen...gottigott :)
Lite skönhetssömn på det här så....
Godnatt godnatt :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0