Tvätta å städa - meningen med livet?

Idag har det varit en sån "måstedag". Linsundersökning, handla mat, fixa tvätten, röja och dammsuga m.m. Tur att jag köpte med mig en red bull hem så jag får nåt kul idag :P Ne men solen har strålat från å till åxå så det är härligt. Sommaren får gärna stanna huuur länge den vill :)
Har köpt massa köttfärs som jag tänkte hitta på nå kul med. Tror jag ska fylla några paprikor med massa gott i å gratinera dem i ugnen sen. Det blir väl gott? :)
Ska försöka hålla nere kolhydraterna så mycket som det går nu ett tag så man ser nå resultat. Då är kanske inte paprika det bästa alternativet men det är ju så gott.
Igår började jag och min sambo glo på Prison Break igen....man kan inte sluta titta!! Har man inte sett den serien så bör man nog se den, SÅ bra!! :D
Jaja, plikten kallar!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0