Veckan som gått

Tänkte summera den här veckans träning och lite kost för att se hur jag har skött mig :S
Måndag: Spinningpass + Corepass. Fläskkotlett med sallad och bea.
Tisdag: Långprommenad + Crosstraining med PT. Kassler i ugn med sallad.
Onsdag: Vila från träning p.g.a sån j***vla träningsvärk!!! Kräftskiva (kräftor, räkor, majo, aioli, grönsaker, ostar, frökex)
Torsdag: Crosstraining med PT. Skinka och purjolökspaj med sallad och creme fraiche.
Fredag: Fredag heeeela dagen :D
Lördag: Skulle åkt till västkusten men regnade och åskade som tusan så blev hemma och tyvärr ingen träning :( Laxsoppa.
Söndag: Öppna varv (båtmässa) på västkusten. Detta tog hela dagen och ca 7 tim sittandes i bil men vi sprang igenom Freeport i Kungsbacka på vägen hem, räknas det? :P
Summa summarum.....jag började bra men helgen förstörde min klapp på axeln!
Jaja, jag är inte mer än människa....
Vi kör imorn igen! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0