Dålig uppdatering

Hej och hå :)
Jag har haft mina föräldrar på besök i helgen så det har inte blivit något bloggande. Vi har haft fullt upp och jag tänkte skriva lite om min helg imorgon....
Idag snöade det för första gången här i Helsingborg (vad jag har sett iaf)!! Å va roligt....men tyvärr så stannade det inte länge :( Det är så varmt här så flingorna smälte så fort de nådde marken. Så kan det vara men jag fick några snöbilder iaf ;)
Jag sa hejdå till mina föräldrar för ca en timme sedan och usch va jobbigt det var :( Nu är det dags att göra sig klar för jobbet.....kvällen är räddad....nooot!! Skulle hellre krypa ner i sängen och tycka synd om mig själv.
Meeeen så blir det inte....ut i rusket me mig!
Ha en bra måndag :)


Kommentarer
Erika - LCHF till vardag och fest

Här i Linköping har vi inte fått någon snö ännu, men det var riktigt halt ute idag.

2011-12-05 19:08:16
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0