Bakresultat :)

Igår provade jag mitt nya mjöl, bakerix från lchfbutiken.
Kanelbullarna var väldigt kletiga och jobbiga att göra, för inte gick det å rulla till en rulle som det stod i receptet men jag fick till det ändå....inte så fina bullar kanske, men goda ;) Blir kanske bättre nästa gång, övning ger färdighet! :)
Kokostopparna har jag gjort förut så där var jag ganska säker på att det skulle bli bra. Doppade dem i choklad den här gången, mycket gott :) Där använder jag mig av receptet som står på förpackningen (ica eco kokos, 250g) men byter ut vanligt socker mot sukrin (dock bara 0,75dl).
Drömtårtan var även den lite svår att rulla ihop, den gick sönder lite här å var.......men jag tror att det var för att jag råkade bränna den så den blev nog för hård i kanterna ;)

Efter mycket slit och kladd i köket är jag ändå väldigt nöjd med resultatet!
Det ser väl gott ut? :)

Recept på kanelbullarna och drömtårtan finns på www.lchfbutiken.se (klicka på bakerix)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0