SEMESTER!!!!

Idag är första dagen på min semester :) Dagen började kl 07.00 med en härlig tvättid ;) Kl 12 satt jag och fick nya fina naglar av Jennifer på salong Divino här i Helsingborg. Kl 14 bytte jag stol och hoppade över till Daniel på samma salong och färgade samt slingade håret :) Härligt med lite ompyssling första dagen på semestern men lyxen slutar inte här. När vi satt och diskuterade mitt frissiga, tunna hår kom Daniel med idén att göra en hårförlängning/förtjockning på mitt hår. Nån minut senare var det bestämt och beställt, imorgon får jag ett helt nytt hår :D Wihooo......ibland är jag lite impulsiv ;)

På Torsdag bär det iväg till Västerås för att hälsa på familj och vänner. Vi har inte varit dit sen i påsk så det är verkligen dags för en tripp :)
Min gamla gospelkör Veni Vidi Canti, som jag saknar som fan, ska sjunga på power meet så dem ska jag självklart åka och lyssna på! :)
Sen blir det mys för hela slanten!

Ikväll blir det kanske sista PT-passet  på ett tag eftersom båda jag och min PT ska ha semester. Får se till att ta ut mig totalt så jag håller mig i form till nästa gång ;) Om jag känner min PT rätt så har han redan tänkt på d :S

Har fått hem ett mjöl som jag beställt på www.lchfbutiken.se som heter bakerix så imorgon blir det storbak här hemma. Jag ska baka frukostbullar, kanelbullar och drömtårta :) Kommer lägga ut bilder på resultatet imorgon om det blir lyckat ;)

Puss & Godnatt


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0