Lediga dagar

Jag har haft några lediga dagar nu och fint väder har det varit :) Självklart har jag ätit alla dagar men har varit dålig på att ta bilder :(
Tänkte att jag lägger upp iaf när vi grillade lax i folie :)

Riv av en ganska stor bit folie.
Smöra lite innan du lägger dit laxen så det inte bränner fast.
På med laxen (laxfilé som brukar säljas i 4-pack) och krydda med salt och citronpeppar.
Runt om lägger du grönsaker (jag hade lök, gul och röd paprika och sparris)
Sedan toppar du med fetaost och kryddar även den med citronpeppar.
Stäng igen och lägg knytet på grillen.
Låt ligga till laxen är färdig.

Till detta serverade vi hemmagjord romsås (recept finns under romsås)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0