Megahärligt träningspass!!

Jag har varit sjuk och Jon har varit sjuk....sen när vi kände oss pigga blev vår PT sjuk! Efter två veckors uppehåll från träning är vi nu igång igen, FY FAN VA HÄRLIGT!!!! I tisdags var det fettbrännarpasset så man svettades som en gris och med tanke på att det var två veckor sedan jag tränade så var det inte konstigt att jag höll på att spy några ggr.....men det är sånt man få ta :)
Idag var det styrkepasset med negativ träning.....så jävla kul och man är verkligen helt stum i kroppen efteråt! När jag duschar får jag ta sats för att få upp armarna till att schamponera håret haha :D
Imorse hade jag problem att gå för jag hade sån träningsvärk....får se hur det blir imorn :S

Fredag imorn och jag är ledig i helgen, najs :) Skulle ju inte bli så fint väder men jag och Jon tänkte ta en mysig tur över till Helsingør och cykla runt lite. Söndagen bjuder nog på film om inte vädret blir bättre.

Ha d gott alla!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0