Proteinpulver

Idag kom proteinpulvret som jag beställde i helgen :) Läste ju att man kunde göra pudding så d blev lite efter maten bara för att smaka och det var faktiskt gott!
Jag beställde choklad och päronsplit. Päronsplit tror jag kan passa bra som "youghurt" om det går att göra.
Det är viktigt att fylla på med energi direkt efter träning så den här shaken blir perfekt efter kvällens fettbrännarpass!
Tänker nog även äta/dricka detta på jobbet.....smidigt när man bara har 15 min + att det hjälper viktnedgången lite på traven åxå!

Jag beställde på www.mmsports.se och det kostade 149:- för 750g (beställer 2kg nästa gång nu när jag vet att det är gott).
I chokladen är det 2,3g kolhydrater per 33g (servering) och i päronspliten är det 2,1g.
Rekommenderar verkligen detta!!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0