Laddar!!

Just nu laddar jag för fullt för veckans sista PT-pass. Konstigt hur man kan älska att plågas men det är ju så roligt att träna med PT :) Hade jag haft pengar skulle jag träna med PT fyra ggr i veckan.....drömma går ju :(

Jag har funderat på att börja spela fotboll igen. Finns ett lag som tydligen behöver folk och jag saknar fotbollen som fan så jag ska nog provträna iaf så får vi se sen. Pirrigt att inte känna nån å så ska man försöka spela ihop. Hur ropar man åt sig bollen utan att veta namnet eller kanske inte ens våga ta för sig?? Sjukt nervös är jag av bara tanken på första träningen!!
Jaja, nu ska jag sätta på peppande musik och byta om till träningskläder. Ikväll blir det jobb till stängning. Hoppas på mycket folk så tiden bra rinner iväg :)
Härlig fredag på er alla :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0