På bättringsvägen...

I måndags morse vaknade jag med halsont :( ju längre dagen gick blev jag sämre och fick inte sova många timmar den natten. I tisdags fick jag tyvärr ställa in träningen med min PT för det är nog inte det optimala att träna med halsont....träningen blir istället på fredag efter jobbet! Känner mig betydligt bättre idag förutom några hostattacker i kassan....haha tårarna bara sprutade och jag fick inte fram ett ord....kunden fick sköta sig själv mao ;)

Det var meningen att jag och Sara skulle löpträna idag efter jobbet men med tanke på att jag inte är helt kry valde jag att stå över. Vi gick iaf på en promenad ( + en sväng på apoteket och åhléns). Smygstartar lite så jag inte blir sängliggande på riktigt.
Ikväll gjorde jag en köttsoppa på högrev och blandade rotfrukter. Detta är nog mer en GI-soppa med tanke på alla rotfrukter men det var väldigt gott och ibland får man "fuska". Du vet själv hur mycket kolhydrater din kropp kan hantera utan att flippa ur.
Recept kommer snart!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0