Tråkdag!!

Idag är det en riktigt tråkig dag!! Tråkigt väder å jag kände inte alls för att gå upp idag. Ibland mår man dåligt utan att egentligen veta varför!? Då behöver man lite pepping och glada tankar :) Jag tänker tillbaka på helgen som var perfekt! I lördags morse drog jag å Jon iväg till Ullared och ni vet ju hur lycklig man är där ;) Sen på kvällen var vi bjudna hem till Jons jobbarkompis Mattias som fyllde 40 år. En mycket trevlig kväll med super god 3-rätters middag och massa skratt....kvällen hade allt!
Lite trötta efter en lång lördag tog vi en riktig myssöndag med en långpromenad i det fina vädret och sedan filmdag/kväll deluxe :)
Efter en sån helg borde jag vara ute i spåret eller lyfta skrot i gymmet nu men jag har fortfarande inte blivit kvitt min förkylning :( Hoppas att det vänder snart för så här kan jag inte ha det! 100 dagar går fort och jag ligger efter som f*n!!
Den här veckan blir lite intensiv med jobb ikväll, Britney Spears imorn (wiiihoo!!), tvätt och städ på onsdag, torsdag vid lunch bär det iväg till Västerås igen för att fira svärfars 60 årsdag, fest med gamla Biltemakollegor och självklart mys med familjen :) Seeen är det ny vecka igen och då ska jag ta tag i träningen efter ett långt uppehåll!!
Måndag måndag måndag.....ha en härlig måndag :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0