Snart är det jul ;)

Jag älskar julen!!
Nu när vi var till Västerås ville jag plocka med mig alla julgrejer vi har kvar i källaren till gamla lägenheten. OJ va mycket vi hade :D Jon sa flera ggr att vi kan inte ta med allt! men jag ville ju ha ALLT ;) Bilen blev fullpackad med tomtar, två kassar med julpapper, julgran + julgranspynt och julgransljus x2, julgransbock, ljusstakar, balkongbelysning och Gud vet allt! :)
Sen vi flyttade till Helsingborg har vi inte haft så mycket pynt eftersom vi åker till Västerås och firar julen där men i år ska ska det pyntas även här :)
Jag älskar även att baka så jag hoppas på mycket extra tid för julbak här i "stugan". Saffran är ju en klassiker på julen så en å annan saffranskaka ska jag väl slänga ihop iaf :)
Jag brukar göra en saffranssill till jul åxå och när jag hittar receptet och det börjar bli dags lägger jag ut det här :)
Nu ska jag göra en sockerkaka till kaffet :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0