Träning, jobba och fest :D

Änligen fredag (tycker vissa)!!! Själv ska man jobba hela helgen. Tur att jag har underbara jobbarkompisar :D Men bara jobb blir det inte, på lördag ska jag på 50-årskalas (25+25) hos min fina vän Ida och hennes sambo Robin. Själva festen är i en lokal men det är dem som fyller år :) Riktigt kul ska det bli!! Meeeen vad ska man ha på sig?? Där har vi alltid det största problemet! Lite roligare nu när man är i lite bättre form men det är ändå ett problem ;)
Min PT har varit sjuk så träningen har blivit framflyttad två ggr men idag blev den av iaf!! Ett svettigt pass med Roddmaskin, TRX, aktiv vila, benövningar (jag dog!!) och lite planka på d. Fast det var inte vanliga plankan utan vi körde en variant där man går från vanlig planka å upp i armhävningsposition å sen ner i vanlig å sen upp i armhävning....haha jag förstår om ni inte fattar för det var verkligen ingen bra förklaring men man har fötterna stilla iaf å man ändrar position på armarna!
Har bestämt mig för att börja löpträna lite....byta ut någon promenad mot löpning istället. Borde sätta fart på förbränningen lite tycker jag! Vill inte gå för hårt ut så jag tröttnar så en gång i veckan får duga så länge!
Nu ska jag dra iväg till jobbet....handla lite innan eftersom jag jobbar stängning och inte hinner efter.
Ha en underbar helg....solen skiner och det är jättevarmt här i Helsingborg!! Hoppas det är det hos er också :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0