Morgonpromenad och frukost

Jag gillar morgonpromenader! Istället för att sova länge för att lyckas bli pigg kan man ju gå ut på promenad med en kompis och snacka lite skit :) Det är inte varje morgon jag känner så men just nu är jag inne i en promenadbubbla. Det är verkligen skönt med frisk luft och lite lagom träning direkt på morgonen....å när man kommer in är det gott med en proteinrik frukost med t.ex. ägg och bacon. Något jag gillar som frukost eller bara som mellanmål är att varva ost och skinka, krydda med favoritkryddan (jag brukar ha oregano), in i micron till osten har smält...mums! :)
När jag kom in efter promenaden var jag uppe i varv och körde lite styrka i form av vanliga och sneda sit ups, armhävningar och plankan. Kändes lagom efter en superbra träning igår!
Ikväll ska vi äta laxfjäril med romsås.....det var längesen och är så himla gott!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0