Vilse på morgonpromenaden!

Jag har lite skrivartorka! Jag äter ju hela tiden men jag har inte lagt ut recept....ska lägga ut ett ikväll som jag åt i lördags....asså det är så gott och vi gjorde mycket så jag har det i matlåda idag :) "Fläskfilégryta" får den väl kallas men jag har ätit den till ris förut när jag inte visste bättre :P Helt klart en av mina favvorätter!!
I morse gick jag ut på morgonpromenad medan jag ringde kära mor min. Skönt att man kan göra två flugor i en smäll när man har lite tidsbrist :) Tänkte att jag skulle vara ute ca 1 tim men av nån anledning gick jag vilse och var ute i nästan 2 tim haha :D Jag ville se lite nytt och kom heeelt bort mig. Efter ett tag följde jag efter en cykel för jag tänkte att han ska säkert till stan eller jobbet som ligger i närheten av något jag känner till iaf....rappade på och gick igenom en liten skog och när jag kommer ut så ser jag bara industri och tänker shit!! Men oj vad glad jag blev när jag såg Bildeves skylt :) Nu hade jag bara ca en halvtimme hem :)
Så kan det gå när man gör något utanför boxen så att säga.
Imorgon blir det PT-pass igen. I love it!! :)
Tar nog bilen till jobbet idag....lite trött i benen efter promenaden ;)
Hej svejs! Ha en bra måndag :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0