24h fasta!!

Igår hade jag en fasta på 24h och det gick faktiskt bra så länge jag var på jobbet...när jag slutade kl 20 å kom hem sär det fanns massa mat å nötter å en sambo som ville äta....då var det lite jobbigare! Jag var nog hungrig men det värsta var att jag låg och tänkte på att jag ville äta hela tiden! Knäppt att bara för att jag inte fick äta så blev det jobbigt. Kl 00 inatt åt jag lite innan jag somnade bara för att...
Idag när jag får äta igen så behöver jag inte! Jag äter d första nu kl 14 :) Konstigt hur vi fungerar egentligen! ;)

Till lunch idag blev det iaf tonfisksallad med kokta ägg. Gjorde en dressing på creme fraîche, vispgrädde, majonnäs, salt, peppar, italiensk salladskrydda, lökpulver å vitlökspulver. Gott :)



På fredag bär det av till Västerås igen för att fira lite påsk å att pappa fyller år :)

Ha d så bra nu ska jag snart åka å jobba lite... Puss å kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0