God förmiddag :)

Jag försöker med periodisk fasta och jag lyckas jättebra med att inte äta något innan kl 12. Det är efter 20 jag har problem :( Jag tror att tiderna inte passar mig för jag jobbar nästan alltid kväll och äter min kvällsmat runt 16-17 för då har jag min långa rast. I tisdags jobbade jag 13-20...då har jag 30 min lunch (kvällsmat för mig) vid 15.00 och sen 15 min kl 18. Jag är ju hungrig och sugen på allt när jag kommer hem efter jobbet då kl 20 men får inte äta! Jag får nog hitta på något annat....ändra mitt "ätfönster" eller kanske prova på worrior diet istället. Då äter jag lite smått under dagen och vråläter på kvällen ;) Passar nog mig bättre. Igår slutade jag kl 21...hungrig....sprang förbi delikatessen och köpte med mig lite kittost och skinka som vi sen åt till ett avsnitt av Prison break :) Mums va gott det var!
Idag kan jag äntligen vara med på fotbollsträningen igen :D Är det inte knät så jobbar jag......när tränade jag fotboll senast?? Det var på grus iaf och nu tränar vi på gräs....härligt!! men det är tyvärr inget bra väder så jag får se om jag kör utan långkalsipper eller barbent. Det är ju lite d som är grejen med att gå ut på gräs....bort med understället, nu är det vår :)
Jaja, fotbollen är ikväll.....innan dess har jag ett PT-pass att ta mig igenom, jisses vilken bra dag! :)
Såja, kaffet är uppdrucket och tvätten väntar....
Ha en härlig torsdag, snart är det helg! ;)
Puss & Kram


Kommentarer
Monicas Mat

jag tar en oliv, de ser goda ut!

2012-04-26 12:31:01
URL: http://monicasockerfritt.blogspot.com/
Karin

Det är ica:s vitlöksoliver... kanongoda! :)

2012-04-26 16:07:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0