Bagerina

Jag och några tjejer på jobbet planerar att åka till Malmö och besöka lowcarbbutiken som finns där. Gick in på deras hemsida och fick syn på de här nyheterna :)
 
          
 
Det här var bara några exempel...finns mer på hemsidan. 
Jag tycker att det är roligt att det kommer mer LCHF-produkter och de här är alltså färdiga mixar som man bara blandar med ägg och kesella (det skiljer sig nog mellan de olika sorterna...ska läsa mer på förpackningen när jag kommer dit)
Det går även att beställa direkt från hemidan så bor ni inte i närheten går det bra ändå :) 
Mixarna kostar mellan 25-49 kr.
 
Jag återkommer med resultat senare såklart :)
 

 

Kommentarer
Lana

Har också sett de här proukterna och de är helt ok, inga onödiga skumma tillsatser! :)
Ha en toppen dag!
Kram
//Lana

Svar: Har du provat dem? Jag ska köpa imorn om de finns i butiken i malmö som jag ska till. Risken finns att de bara säljs på internet. Kram Kram
Karin Törnblom

2012-08-22 09:06:43
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Marja - Baka Sockerfritt

Vad spännande, det här måste jag kolla in!

Svar: Ja är de goda så kommer jag köpa fler ggr :)
Karin Törnblom

2012-08-26 20:37:33
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/
Gudrun

Nu har jag köpt Bagerinas Eko grovt bröd att ha på julbordet. Men där står inget om hur det ska gräddas! Ingen temperatur på ugnen eller tid i den. Bara hur man blandar i mixen och hur länge den ska jäsa... Nån som testat och kan säga? Har försökt nå butiken som sålt produkten (Recomarket i Malmö) men de tar inte emot samtal, bara mail. Hälsningar Gudrun

Svar: Åh jag har faktiskt ingen aning :( Det var längesen jag köpte Bagerina och jag minns tyvärr inte gräddningen. Hoppas du lyckades lösa problemet ändå. Gott nytt år! :) Hälsningar Karin
Karin Törnblom

2015-12-23 11:01:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0