Lövbiff fylld med philadelphia och torkad ramslök

Jag och mamma delade på en påse torkad ramslök när vi var på matmarknaden i malmö förra helgen. Igår blandade jag ihop philadelphia och ramslök och fyllde lövbiff som vi skulle ha till kvällsmat med det. Jättegott! som Tina Nordström hade sagt ;)
 
1 burk philadelphia
1 msk torkad ramslök
Salt
Chilipeppar
 
Lövbiff
Salt
Peppar
 
Blanda alla ingredienser och bred på ett lager på lövbiffen och vänd ihop. Salta och peppra lövbiffen på båda sidor och stek. 
 
Jag kan tänka mig att "philadelphiafyllningen" är jättegod på bröd också!
 
 

 
 

Kommentarer
Jannica

När jag "bantade" käkade jag gärna lövbiff med sallad och en god sås. Grymt gott, just det köttet kan jag äta med endast sallad för det är så himla gott. Synd att det är så dyrt bara :/

Svar: Ja det är lite dyrt tyvärr. Jag köper nästan bara när det är extrapris och nu var det 99kr/kg. Det är jättegott! :)
Karin Törnblom

2012-08-03 15:14:43
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0