Då kör vi!!!

Imorgon börjar min vän Madde nåt som kallas Fitness Fighten och detta håller på från första mars till sista, en månad alltså! Jag hakar på men jag registrerar mig inte på sidan.....jag har en PT, äter LCHF och tränar redan rätt mycket tycker jag så varför ska jag betala ytterligare pengar för något jag redan har?  ;)
För mig kommer detta innebära träning träning träning och verkligen äta bra. Jag är ganska duktig på att äta läkerol och nötter men tänkte nu under den här månaden låta bli!!
Jag börjar dagen med omega-3 och en matsked kokosfett för att sätta fart på fettförbränningen direkt på morgonen.
Frukost äter jag såklart åxå...
Lunchen ska bli mitt största och viktigaste mål på dagen!
Kvällsmaten får inte bli för sen och inte för mycket mat.
Kolhydrater (de få jag äter) ska ätas till frukost och/eller lunch (då förbränner jag dem under dagen).
Jag ska sätta ihop en grym playlist som får mig att kräma ur det sista jag har kvar!! Musik är det bästa som finns när man tränar.....det gör SÅ mycket att ha favoritmusiken som peppar i lurarna!!! Nästan lika bra som att ha en PT som skriker KOM IGEN NU, 2 TILL!!!!!
Är det någon som hakar på? ;)
Kanon, då kör vi!!!


Kommentarer
Susanna - living the dream

Kul! Verkar vara en trend att köra FF i Västerås nu ;)Känner flera stycken som har varit med eller ska vara med nu och jag tänkte jag skulle köra i april :)



Hoppas det är bra med dig och Jon! :)

2012-02-29 13:52:18
URL: http://miss0.blogg.no
Karin

Hehe jag jag har sett fler som ska köra :) Roligt att folk rör på sig och försöker bli hälsosamma :)



Ser att du ska gifta dig...å va roligt, grattis!! :)

2012-02-29 13:57:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0