Duktiga jag ;)

Tröttare än tröttast kliver jag upp 06.05 idag för att träna bodypump kl 06.45!! Jag måste klappa mig själv på axeln när jag tränar så tidigt. Vi som var där på passet fick extra beröm av instruktören för det var tydligen många som bokat men alltså ångrat sig och bokat av. Då kändes det extra bra att just jag var där och lyfte skrot ;)
Nu är jag lite mör i kroppen och kommer säkert känna av det ännu mer ikväll men just nu tänkte jag åka och handla så har jag d gjort innan jag ska jobba ikväll iaf.
Imorn är det PT-pass igen....härligt :) Måste bygga muskler, måste bränna fett eftersom det visade sig på testet jag gjorde i måndags att jag har samma fett% som testet innan....GAAAAAAAHH!!!!! Helt galen blev jag. Arg och besviken på mig själv.....men men det är bara att ta nya tag!
Puss och Kram


Kommentarer
Helena

Du är sjukt duktig. :)

2012-02-29 11:04:11
Karin

Tack :) Jag måste lägga in en högre växel nu!! Jag blev ju som sagt sjuuukt besviken på mitt resultat. Visserligen hade jag minskat i cm på flera ställen men jag vill minska i fett% åxå!!

2012-02-29 12:07:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0