Gästbloggar

Nu gästbloggar jag på min egen blogg. Detta är ju en blogg om LCHF och träning så lite har väl mitt inlägg här att göra men ändå inte men jag måste få släppa ut lite nu!! Det är ju ändå min blogg....
Efter en natt av gråt och en morgon av gråt....
Usch, nej, ska jag verkligen? Klarar jag av att träna nu i mitt tillstånd?
Hur som helst så går jag in med tunga steg och rödsprängda/svullna ögon på SATS för att genomföra ett PT-pass (som jag alltid ser fram emot annars).
Jag har lite planer för framtiden och när jag förut diskuterade detta med min PT (Jocke) så skämtade jag att jag skulle lämna honom som referens för han känner mig så bra....

Jag trodde att jag skulle bryta ihop totalt men lyckades ändå hålla de mesta tårarna borta.... (endast några tårar när han gick för att hämta musik)....
Han frågade hur det var med mig idag och jag svarar "låt säga så här, det är en perfekt dag att träna!" Han sa nåt i stil med att då lämnar vi det där.... jag svarar att annars måste jag boka två timmar till....
FY FAN VILKET JÄVLA HÅLL KÄFTEN PASS!!!!! SÅ JÄVLA SKÖNT!!!!! Vet inte om han ändrade upplägget allt eftersom och för att jag sa som jag sa men det här var precis vad jag behövde..... Jag slet som ett djur och all min ilska gick ut över redskapen! Ett å annat fult ord slank ur mig åxå haha :)
Jag gick in på SATS helt förstörd men gick ut med ett leende på läpparna :) Min PT är helt enkelt den bästa som finns!! Alla borde ha den turen att få en så bra PT!! TACK!!
Så, nu har jag avreagerat mig lite. Hoppas ni inte slutar titta in på bloggen! Nu fortsätter jag med LCHF och träning ;)
Puss och kram på er <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0