Ostsnacks

Det här är bara så sjukt gott!! Väldigt enkelt att göra och mycket uppskattat :) Passar perfekt som mingelsnacks, fredagsmys till filmen eller som jag har det som idag...mellanmål ;)
Ost
(Oregano)
Färskost (valfri smak)
Hyvla ost och lägg på en bakplåtspappersklädd plåt (eller riv ost och lägg ut i små högar). Jag brukar smula över oregano som krydda. Ugn 225°C till osten fått fin färg och blivit krispig.
Bryt osten i lagom stora bitar och para ihop två och två.
Bred på färskosten (idag hade jag creme bonjour vitlök) på ena ostchipset och lägg sedan på det andra och tryck till.
OBS! Vänta till precis innan servering med att ta på osten så inte ostchipsen mjuknar! Servera direkt om du vill ha dem varma!
Tips! Välj tacosmaken på färskosten när det är dags för tacokväll.....ljuvligt gott :)


Kommentarer
Erika - LCHF till vardag och fest

Vad gott! Ska prova med färskost emellan, det har jag inte provat.

2012-02-21 13:15:09
URL: http://vardagfest.blogspot.com
Pia :)

Gud vad gott!!! Ska bli kul att se dina bounty :)

2012-02-21 23:44:40
Malin - Q r i s t a a l l ♥

Åh vad gott det såg ut! Måste testas snarast.

Mycker roliga recept du hade :) Det roliga är ju nästan att vi använder oss av samma design och båda är lchf:are! Haha.

2012-02-25 23:14:55
URL: http://qristaall.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0