Pannkaka LCHF

Har provat ett till recept på pannkaka som jag hittade hos Åse och det var supergott!! Jag tog i pyttelite stevia också för att få balansen mellan sött och salt som är i pannkakor. Man blir mycket mättare på dessa än på "vanliga pannkakor" vilket är toppen. Här får man i sig protein och nyttiga fetter.
Jag åt en pannkaka till frukost idag med vispad grädde smaksatt med en liten skvätt jordgubbslightsaft :) Mumsfillibabba!
När jag var på Ullared för ett tag sen köpte jag detta fantastiska redskap.
Superbra att vända pannkakor, omeletter m.m med.
Den är stor och bra!



Kommentarer
Erika - LCHF till vardag och fest

Mumsigt med pannkakor till frukost. Och vilken smidig stekspade. Ullared har jag aldrig varit i, får se om jag kan hitta någon liknande på en affär lite närmare. :-)

2012-01-26 16:31:46
URL: http://vardagfest.blogspot.com
Karin

Har du aldrig besökt Ullared (Gekås) så måååste du dit!! :D

2012-01-26 18:37:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0