Sådär ja!

Va duktig jag är....andra träningen på grus igår och jag halkar på en isfläck och gör illa mig! Mitt högerknä som jag skadade när jag var yngre fick sig en smäll när jag landade. Lite svullen och har ont som fan..... så jävla ont så jag gråter ibland. Bara att torka bort tårarna och vila vila vila och hoppas på att det blir bättre. Jag går inte med på nån operation!!
Det är så tråkigt att jag ska ställa till det såhär nu när jag har kommit igång med fotbollen igen och hamnat i ett lag med kanontjejer!! Jag älskar att få spela fotboll igen:D Så snälla Gud, läk mitt knä nu så jag kan gå ut på planen igen!!
Pratade med min PT nyss och han lugnade ner mig som tur är. Har även en tjej i laget som har problem med sitt knä så jag har fått lite råd av henne åxå. Skönt när man e omgiven av experter ;)
Nej, äta lite mat kanske och gå runt i lägenheten innan jobbet så mitt knä fattar att det inte blir nån operation utan jag läker av mig själv!! ;)
Tack å hej :)


Kommentarer
Jannica

Hoppas det går över :)

2012-01-31 12:06:50
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Karin

Tack så mycket! det hoppas jag med :)

2012-01-31 12:31:41
joly

Sv: Jag köpte väskan på b.young (i Jkpg dock). Var inne där här om veckan å då fanns den fortfarande kvar. :) Jag älskar oxå döskallar. ;)

2012-01-31 16:50:13
URL: http://joly.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0