Sjukt jävla taggad!!!!

Jag är så sjukt jävla taggad!!!! Min träning blir bara bättre och bättre. Nu ska jag ta upp fotbollen igen....så jävla kul ska det bli!! :D
I och med det kommer min träning verkligen bli varierande och typ hela tiden ;)
Jämn vecka:
Mån: Fotboll
Tis: Ledig
Ons: Fotboll
Tor: PT-pass
Fre: Crosstraining (cirkelträning som min PT håller i, grymt jobbigt!!)
Lör: Ledig
Sön: Ledig
Udda vecka:
Mån: Fotboll
Tis: Ledig
Ons: Bodypump
Tor: PT-pass
Fre: Ledig
Lör: Fotboll
Sön: Ledig
Tycker att jag får vara riktigt nöjd med det schemat för jag har ju ett jobb att sköta också. All min lediga tid går åt till träning men det gör mig inget för jag är så taggad till att få den starka kropp jag alltid velat ha. Förhoppningsvis försvinner även det förbannade fettet som håller sig kvar med karlssons klister på min kropp....FÖRSVINN NÅNGÅNG!!!!
Vinterträning, grusträning i fotboll är bland det tråkigaste som finns men det är de lagen som tränar mest och bäst under det halvåret som vinner serien, tro mig!! Man sliter och skriker, allt är pest och pina men oj oj oj vad man har igen det sen....då flyger man förbi motståndren som får kramp och mjölksyra i benen!!
Imorgon kör jag en promenad om jag får sällskap av Carina...annars hoppar jag det för jag är helt slut i kroppen nu efter kvällens PT-pass!! Härligt :)
Trevlig måndagkväll på er!
Kraaaam :)



Kommentarer
Paula

Härligt! :D

2012-01-17 09:50:17
URL: http://livehealthier.blogg.se/
Karin

Mycket :)

2012-01-19 19:55:08

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0