Full fart framåt sen tar jag semester :)

Det är dagen före besök från mamma, pappa, bror, svägerska och brorson och jag springer runt i lägenheten. Måste tvätta så den inte ligger framme och plocka undan allt som kan vara av intresse för lille skrutten som kryper fortare än vinden ;) Det är första gången vi har en sån liten hemma hos oss. Mysigt ska det bli iaf!! :)
Imorgon blir det Ullared....wihoo!! kan inte vara där för ofta ;) Tänkte kolla om det finns någon "blomhylla" som jag kan ställa blommor och örter på. Grillen får omvandlas till en bordsgrill så jag får plats med lite lull lull på balkongen istället ;)

Nu ska jag snart iväg och jobba, sen blir det handla lite mat för vi ska grilla imorn, mums!! Tänkte baka en sockerkaka och bjuda på till kaffet också.
 
På fredag kl 16 går jag på semester.....sååå skönt!!!!!

Nej nu har jag bråttom helt plötsligt! Ha en fin dag :)
Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0