Reklamhäng i solen

Idag är det superfint väder i Helsingborg!! :) Skönt att jag är ledig och kan passa på att fånga lite sol. Passar på att gå igenom all reklam och planera veckans mat (det som är kvar av den). Det blir nog ganska mycket grilla ;)
I måndags var jag å min sambo (Jon) på möte med vår PT. Vi pratade lite om hur året hade varit, utveckling och hur sommarens träning ska se ut. Både jag och Jon vill köra stenhårt. Vi måste träna mins 4 ggr i veckan och måndagar är a och o! Superviktigt att starten på veckan blir bra annars är det lätt att slappa till, hårda träningspass på gymmet byts ut mot slappa dagar i solen och massa kolhydrater. Exakt så har våra sommrar sett ut de senaste 2 åren. När vi då kommer tillbaka får vi börja om från början och det känns inge kul :(
Nej den här sommaren ska bli annorlunda! De närmsta 4 veckorna blir nog inte så svårt för då jobbar vi men sen när vi drar iväg på semester blir det tuffare. Vi kommer inte samma närgång till SATS och rutinerna försvinner. MEN jag SKA vara duktig i år!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0