Välkommen tillbaka solen :)

Åh va skönt att solen änligen tittar fram igen! Vilken skillnad det är att vakna upp till solsken istället för moln, regn och rusk. Jag är tillbaka på balkongen med mitt kaffe med kokosfett i och jag njuter! :)
Jag älskar mina nya muggar Mon amie från Rörstrand. Ett klassiskt märke som har kommit tillbaka. Jag har tittat på dem länge i butiken och nu står äntligen muggar och fat i min hylla :) Finns mer att köpa men jag får ta det i lugn/lagom takt så inte sambon blir galen ;)
Ikväll kommer min sambos barndomskompis hit och hälsar på...å va roligt! :) Det är första gången han är här och vi har ändå bott här sedan januari 2009.....det var på tiden Erik ;)
Han är inte så kräsen av sig och väldigt artig så han äter nog det som serveras....LCHF :D Jag tänkte inte göra nå avanccerat så chicken nuggets ikväll och tacossallad imorn blir bra. Han har inte sagt hur länge han stannar men på lördag känner jag för att grilla om det är fint väder *hoppas*.
Det är faktiskt sommar och även om solen inte är framme så vill man ändå äta ute på balkongen. Jag har ju lagt på nya duken också...rosa såklart....manligt ;) Haha Erik får nog en chock av allt rosa :)
Idag står lite städning på schemat och jag måste handla så det finns mat hemma.....vår gäst ska känna sig välkommen! Ikväll tar vi nog en sväng med båten (scandlines) och köper lite förfriskningar ;)
Ha en underbar dag!
Puss och Kram


Kommentarer
Lana

Väldigt fin mugg! :) Härligt med gäster! Tacosallad låter spännande! Lägger du ut receptet sedan? :)

Ha en fin kväll!

Kram

//Lana

2012-06-28 22:05:27
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0