Dålig uppdatering!

Den här veckan har varit lite "inte min vanliga vardag" för min sambo har varit ute och rest rätt mycket. Det resulterar att jag gör precis som jag vill och när jag vill....Tyvärr har det inte blivit så mycket lagad mat med nya recept....har mest ätit lite småplock eller kött och bea :) vilket är väldigt gott men tråkigt att lägga upp här och för er att läsa.
Jag har helt glömt bort att lägga upp fänkål och zuccinigratängen men jag ska ta tag i den saken ikväll! efter jobb och träning ;)
Igår åkte jag på en spontantripp till Ullared...själv! :) Jäääätteskönt att gå runt och titta på allt bara jag vill titta på och slippa stressen. Jag fick med mig tre kassar hem och ikväll efter jobb, träning och gratäng (får nog äta nåt åxå) ska jag plocka upp allt jag har köpt :) Att jag har kunnat vänta såhär länge är ett under ;)
Oj vad klockan blev mycket....måste göra mig klar för jobb. I matlåda har jag.....da ta da....kött och bea :D
Puss och Kram, lycklig fredag på er!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0