God morgon :)

Efter gårdagens två träningspass är jag lite mör i kroppen och valde att gå tillbaka till sängen efter min omega-3 och matsked kokosfett ;) Känner att jag har lite träningsvärk överallt faktiskt....men det är ju härligt!
Jag trodde att jag skulle vara trött i kroppen efter mitt första pass med min PT men när jag väl var på SATS igen och hade pluggat in musiken var det bara att köra...det gick skitbra!!! Hoppas kroppen klarar av att köra några dubbelpass i veckan för det är vad jag har tänkt iaf :) När jag är ledig från jobbet och har fotboll på kvällen är det tänkt att jag ska köra ett styrke alt konditionspass på förmiddagen.
Jag älskar att träna!! Igår efter konditionspasset sprudlade jag av glädje....man blir verkligen glad av att träna :D
Nu ska jag pallra mig upp och slänga ihop brödet med lite mer fibrer som jag "kom på" igår...
Ha en härlig fredag, imorn är det helg och den ska spenderas i Malmö för på måndag fyller jag visst hela 28 år ;) Stora tjejen haha :D
Puss å Kram


Kommentarer
Helena

DU ÄR SÅ SJUKT JÄVLA DUKTIG!!! <3

2012-03-02 22:35:08

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0