Helguppdatering :)

Vilken helg jag har haft! Det är bra att fylla år :P Först fredag som spenderades med mina fina vänner Helena och Jennifer på Harrys :) Middag och "lite" party party efter det ;) Dansade av en massa fett tror jag allt hehe. Lördagen inkluderade självklart MELLO!!! :D Mina två underbara vänner Helena och Jennifer kom hem till mig och hade med sig massa paket ...hihi :) Vet inte hur jag ska beskriva detta med ord men jag är så glad att jag har dem i mitt liv <3
Jag fick två tavlor....på den ena hade de valt ut en fin text och fixat och donat med så att den skulle bli så fin som den blev... det stod "En stjärna är för alltid, fast livet är så kort. Du finns här för evigt. Du glöms aldrig bort." Från Helena & Jennifer
Den andra tavlan var tom....men där ska det sitta en bild på oss tre (den är på väg från "förstoringsfirman"). Sen fick jag en bok om bästa vänner :) Sist men inte minst fick jag näsdukar om jag skulle börja gråta ;) hehe. Jag borde ha börjat gråta för det är sån jag är men grejen är att jag fann inga ord.....jag kommer alltid att finnas i deras hjärtan och de i mitt....det var det enda jag kunde tänka på! Love u girls <3
Varför jag fick tavlorna var för att jag en dag kommer flytta tillbaka till Västerås och då har jag alltid dem med mig vilket jag älskar!!
Eftersom det var mycket vännermys i helgen blev det tyvärr ingen träning förutom en snabb promend med Sara igår men idag har jag tränat lite styrka hemma och varit på fotbollsträning i kväll. Jag har fortfarande ont i mitt knä och jag vågar inte köra fullt ut på träningen och i det nya laget har jag svårt att visa vad jag går för, har dåligt självförtroende och blir stressad så fort jag får bollen. Hoppas det släpper snart!!
I morgon är det åter igen dags för PT-pass :D Veckorna går fort och det är snart sommar....kom igen och bränn lite fett nu då!! ;)
Jag lagade en jättegod fänkål och zuccinigratäng ikväll som jag tänkte lägga ut recept på....kommer antagligen imorn för nu e jag lite trött...ska hoppa in i duschen och göra mig redo för kvällen....hm kl e 21.30 men men ;)
Ha en fortsatt trevlig måndagkväll.
Puss och Kram


Kommentarer
Helena.

Bästa inlägg. Bästa Karin! ❤

2012-03-12 23:09:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0