En dag i solen

Igår var det superväder i Helsingborg!! å säkert i hela Sverige , härligt :)
Jag gjorde en tonfisksallad med kokta ägg, packade ner böcker och lite gott och drog iväg till Domsten som ligger utanför Helsingborg. Eftersom det fortfarande är ganska tidigt på säsongen var jag själv på stranden med endast några pensionärspar...skönt! ;) Va gulliga de är....varje gång de gick förbi mig för att gå ner å bada "hejade" de på mig :D Jag tillhör inte "dagens ungdom" längre haha.
Jag badade igår!!!! :D Wihoo årets första dopp i havet....lovely! Det var så varmt att jag bara var tvungen att slänga mig i ;) Med lätt andnöd doppade jag mig några ggr för att svalka mig i hettan.
Här kommer några bilder från min soliga dag :)
*Klicka på bilden för att förstora*
Jag var så hungrig att jag glömde ta kort på tonfisksalladen men det var en helt vanlig sallad med tonfisk och kokta ägg och majonnäs ;)
Däremot tog jag kort på min lilla efterrätt.....jordgubbspannacotta, skivade jordgubbar och sen smulade jag ner lite sockerkaka, allt LCHF såklart! Det blev jättegott :)
Senare på kvällen drog jag och Sara ut och sprang lite intervall. Det var massor med folk ute och det är så härligt att se :)
Fint väder idag med men jag ska jobba så det blir balkongen en stund innan det är dags att röra sig till Maxi.
Ha en underbar tisdag!
Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0