Ge mig en spark i baken!!!!

Asså här sitter jag och läser mina två favoritbloggar inom "träning och LCHF", Martinas och Cecilias, (har varit borta från min dator och alla bloggar ett bra tag nu) och bara blir så j*vla peppad och inspirerad!! Mitt problem är inte att hitta känslan och lusten att träna utan att verkligen TA MIG DIT!!! Jag har alltså ca 500 m till SATS (typ andra sidan gatan bara).....HUR SVÅRT KAN DET VARA???
 
Jag vet egentligen varför jag inte går dit.....jag vill inte gå dit själv....mycket roligare att träna med någon och jag får ut mer av min träning då eftersom den andra personen kan säga till mig att jag klarar två till (annars blir det lätt att jag ger upp när det blir lite jobbigt).
En annan anledning är att jag har så otroligt dåligt självförtroende och tycker att det är döskämmigt att träna själv. Det känns som att alla tittar och tänker...haha hallå vad gör hon?
Jag har ju 1000 olika övningar jag kan göra som Jocke (PT) har lärt mig.....men det är pinsamt att stå framför spegeln och göra dem. Helst vill jag vara helt ensam i ett rum där jag kan se ut hur som helst och jag är säker på att ingen ser mig. Då skulle jag VERKLIGEN träna!!
 
Just nu sitter jag och tänker hur roligt det är att träna och hur glad jag alltid blir efteråt. Hallå! hur knäppt är inte det egentligen? Sitta och fantisera för mig själv men ändå tar jag mig inte dit?!?
 
Nej ge mig en spark i baken!!!!
 
Nu går jag och tränar....
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0