Tidigt PT-pass behöver bra frukost!

Jag brukar alltid ha mina PT-pass på kvällen för då har man hunnit ladda och ätit hela dagen men idag blev det tidigt, kl 10! Så jag fick gå upp och slänga i mig en stadig frukost (jag som nästan aldrig äter frukost) bestående av kesella med hemmagjord musli, ett kokt ägg och kaffe med kokosfett och grädde. Jag tror att det räckte för det gick bra på träningen och vi körde ett riktigt tungt pass med mycket vikt och färre rep.
Nu är jag helt slut i kroppen och ska vila lite med att skriva en inköpslista på allt som ska inhandlas till helgen när mamma och pappa kommer :) Jag har lovat mamma att vi ska äta fondue :) Mums mums!!
Det ska bli så mysigt med besök och vi ska åka över till Köpenhamn på lördag och gå på julmarknaden på Tivoli. Jag har aldrig varit där på julmarknad så det ska bli väldigt roligt, den ska ju vara sååå fin!!
 
Ha en trevlig tisdag allihop :)
 
 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0