Sjukling hela veckan :(

Hej bloggisar :)
Jag har varit sjuk sen i söndags kväll/natt och har legat nerbäddad hela tiden. Perfekt att blogga då kan man tro men jag har verkligen inte orkat gjort nånting. Har bara varit upp för toalettbesök och fyllt på mit dricksglas.
Jag har inte varit ett dugg hungrig och verkligen inte sugen på att laga mat så någon lchf har det inte blivit den här veckan. Det jag har fått i mig är lite rostat bröd och favoritdrycken (som barn när man var sjuk) sockerdricka. 
 
Jag ser att jag tog fram datorn och sitter upp i sängen som ett tecken på att jag är på bättringsvägen men jag orkar fortfarande inte göra några större ansträngningar. 
 
Ser fram emot nästa vecka då jag förhoppningsvis är frisk. Jag har ju massa mat i kylen som måste tillagas innan utgångsdatumet går ut!
 
Tänkte lägga upp två snabba enkla recept från förra veckan innan jag blev sjuk men gör ett nytt inlägg så det inte förknippas med min dryga sjuka ;)
 
Hoppas ni mår bra allihopa!
Fredag imorgon så trevlig helg på er :)
Många Kramar!
 


Kommentarer
Monica Hansen

stackars dig!

Svar: Jag håller med dig....inge kul att vara sjuk :(
Karin Törnblom

2012-10-04 11:09:56
URL: http://monicasockerfritt.blogspot.se/
Erika - LCHF till vardag och fest

Krya på dig!

Svar: Tack så mycket! :)
Karin Törnblom

2012-10-04 13:22:02
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0