No tacos.....plockmat igår

Ja jag sa ju att jag skulle göra två nya varianter av tacos igår. Hur gick det? Efter träningen var jag och min sambo helt slut så vi köpte med oss lite plockmat istället. Får bli tacos ikväll eller imorgon när sambon kommer hem igen istället (han är ute och reser lite)
 
Gjorde en liten räkmacka med kesobrödet. Nästa gång jag bakar det ska jag skära ut större bitar så vi får mer rejäla räkmackor :)
 
 
 
 
Melodifestivalen ikväll....wihoooo!!! I love it :D
Ha en trevlig mellokväll allihopa :)
 
Puss & Kram
 


Kommentarer
Lana

Vi hade ingen tacos igår heller, utan en kycklingsallad som man själv kunde plocka ihop!:)
Ha en fin lördag!
Kram
//Lana

Svar: Det låter inte dumt! :) smart att låta alla plocka det dem vill ha!Trevlig lördag :) Kram
Karin Törnblom

2013-02-02 10:32:28
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Erika - LCHF till vardag och fest

Åh, vad gott allt det där såg ut!

Svar: Det är ju verkligen så gott med plockat :)
Karin Törnblom

2013-02-02 12:26:36
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0