Ledig och fint väder :)

Idag är jag ledig och kan ni tänka er...det är fint väder :D
Har varit på en långprommenad med Sara i ca 1,5 tim. Vi gick inte jääättefort men vi gick iaf å jag blev svettig så det räknas ;) När vi var ute gick vi förbi en liten torghandel på söder med massa frukt och grönt. Fattar inte varför jag inte gått dit tidigare, jättebilliga grönsaker ju!! Jag å Sara bestämde oss för att gå dit senare idag och shoppa lite ;)
Igår blev det dubbelpass med spinning och core :) Passen var på 30 min var så det var perfekt!
Ikväll är det träning med min PT igen....har haft en lång semester så d ska bli riktigt kul att svettas på riktigt :)
Nu ska jag laga nåt gott till lunch, har massa skinka jag måste bli av med så d får bli nå sånt.


Kommentarer
Jenny

Härligt med långpromenad! :)

Å vad roligt det måste vara att ha en PT! Måste kännas väldigt peppande? :)

Karin

Det är väldigt peppande att han någon som skriker på en! :) Det gör att man orkar liiite till. Kan verkligen rekommendera! :)

2011-08-23 14:59:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0