Lite krasslig :(

Jag har varit så trött d senaste dagarna och som grädde på moset fick jag en förkylning åxå. Jag kan därmed erkänna att starten på dessa 100 dagar har inte varit fantastisk :( Ska ladda batterierna ikväll med en lite kräftor och annat gott men jag hoppar nog hatten ;)
I träningsväg har det alltså varit rätt lugnt....ingen kondition utan bara lite fria vikter hemma i vardagsrummet. Jag hoppas att jag ska komma igång och träna med min PT nästa vecka, då kommer det gå framåt!
Tråkigt inlägg, jag vet! men jag är ledig i helgen så vi får se vad vi ska äta får gott då :P
Har köpt lax så det är mycket möjligt att det blir nå sånt. Då får jag prova min nya laxkrydda åxå :)
Kommer garanterat en kräftbild senare hehe :D
Puss och Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0