Träningsvärk!!

Å herregud va jag känner av träningen igår med min PT. I morse var det inte så farligt men nu...oj oj oj!! å värre lär det väl bli imorn......då är det dags för en ny PT-timme :) Det är så roligt å jag tar verkligen ut mig helt. Jag tränar tisdagar och torsdagar med PT och då behöver jag vila på onsdagen för man är verkligen helt slut. Visst kan jag gå en prommenad å så men inget gym. Idag hann jag inte med någon prommenad tyvärr för jag har jobbat och sedan varit på kräftskiva med underbara tjejer från jobbet :) Får väl ta med allt skratt som lite träning för magen spändes iaf ;)
Nu ska jag glo i nya IKEA-katalogen....kom idag!! :D En brevbärares mardröm ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0