Trötter

Jag har varit lite trött d senaste dagarna....försov mig i Lördags till jobbet, vaknade 08.50 och började 09.15!!! Panik kan jag lova...har nog aldrig gjort mig klar så snabbt och då har jag längre hår nu åxå som ska borstas ;) Jag stämplade iaf in prick 09.15 så jag får vara nöjd :)
På kvällen var jag å några maxibrudar hem till en kollega på inflyttningsfest. Oj va mat hon hade gjort och gott var det :) Grillade kycklingspett med tzatziki och en annan vitlöksdressing, sallad, potatissallad och bröd (åt inte jag). Mums fillibabba :) Det var en jättemysig kväll med massa skratt! :D Vi e galna på maxi ;)
Helgen är över och ny vecka börjar imorgon, nya tag!
Har ätit gott med LCHF och helgens recept kommer upp imorgon för nu är jag så trött att jag knappt håller ögonen öppna.
Puss och gonatt zzZZzzZZz

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0