Bloggeliblogg

Ååååh va dålig jag är på att blogga!!! Blir inte så mycket kreativitet i köket i allt julstök...äter mest ute eller bara nåt som inte är värt att blogga om. Kan väl skriva vad vi åt ikväll iaf.... Tacokyckling :) med sallad, crème fraîche och tacosås...mums!
Jag har blivit lite frälst i frysta köpköttbullar...inte bra eftersom d innehåller mycket kolhydrater...men de är ju så goda å smidigt att bara steka på en påse å äta framför tv:n ;)

Ikväll (snart) ska jag träna med min PT. Han har väl lagt upp ett grispass som vanligt e jag rädd :S men d ska bli skönt att röra på sig efter en helg och vecka som började utan röst och hosta= ingen träning!

Inte långt kvar till julafton :) Har ni köpt alla julklappar? Jag måste gå igenom mina för jag har noll koll på vem som har fått vad just nu. Allt ska fixas i helgen!! Även däckbyte (!!!!) jag vet att det är böter men det har lixom inte blivit av :S ....dåligt av oss!

Nu ska jag ta en köttbulle ;)
Puss å Kram


Kommentarer
Erika - LCHF till vardag och fest

Jag ska ut och köpa de sista julklapparna ikväll, hoppas jag hittar det jag ska. I helgen blir det julstök och julgodistillverkning. Ha en trevlig helg!

2011-12-16 12:17:08
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0