Dagarna bara flyger förbi...

Det är helt sjukt va dagarna bara flyger förbi! Jag hinner inte med mig själv. Bloggen har också blivit lidande tyvärr. Julen var bra med massa god mat! Skrev förut att jag skulle äta precis vad jag ville.....och det har jag gjort! Men nu är det dags att ta tag i saker och ting....bort med kolhydraterna så man kommer ner på fettförbränning igen för såhär kan vi inte ha det! ;) Även fast jag åt massa gott så har jag konstigt nog inte gått upp i vikt. Jag har absolut gått upp i vätska men det försvinner snabbt med träning och minimalt med kolhydrater. Många som äter LCHF vill inte ha kolhydrater och kan aldrig tänka sig att gå tillbaka till kaffebröd och pasta m.m men jag tycker fortfarande att det är gott så ibland bara måste jag få fuska. Jag vet att jag får ont i magen och blir helt uppblåst men jag vet även att det går snabbt att komma tillbaka så jag unnar mig när jag känner för det (vid stora helger m.m) Efter nyår börjar jag träna med min PT igen men jag ska inte ligga på latsidan den här veckan. Jag ska nog hinna med att träna tre ggr iaf med början i kväll! Det blir styrka styrka styrka!! Nu ska jag fundera ut vad vi ska äta på nyårsafton. Det blir iaf LCHF har vi bestämt. Har ni några förslag? (Av nån anledning kan jag inte göra mellanrum och styckeavdelningar!!?? så det får bli lite drygt att läsa till jag fattar vad jag gör för fel)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0