Bakstugan

Här bakas det för fullt :)
Det ska bli kanelbullar, drömtårta och kokostoppar doppade i choklad som ska med till Västerås. Jag ska baka frukostbullar åxå men det tror jag att jag väntar med till imorn så de är dagsfärska.
Självklart är allt LCHF-vänligt! Använder mig av mitt nya mjöl bakerix som jag beställt från www.lchfbutiken.se Det är lite dyrt, 69:- för en påse på 8dl. Till en sats frukostbullar ska det vara 4dl mjöl så det räcker till två omgångar.....men är det gott så är det helt klart värt det! Har provat massa recpt på LCHF-bröd men alla blir så "äggiga" tycker jag. Hoppas på detta nu då :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0