Filmhelg :)

Det blev inte så fint väder som jag hade hoppats på i helgen :( 
Planerna om att åka över till Danmark och strosa runt blev ändrade till en mysig filmhelg istället. Va härligt det är ändå att ligga under täcket och höra regnet smattra utanför ♥

Nu är det ny vecka och jag ser fram emot träningen som är lite förändrad. På torsdag ska jag och Jon ha en PT-timme tillsammans istället för att vi tränar efter varandra. Jag har ingen aning om hur d kommer gå men det ska bli roligt iaf :)
Har beställt ett nytt proteinpulver som kommer den här veckan :) Jag läste innan att man kan göra pudding av d som ska smaka gudomligt så jag har höga förväntningar nu ;) Skriver mer om d när jag har fått hem det och provat!

Dags att göra lite mat innan jobbet. Det blir stekt korv med hög kötthalt och sallad med bea till :)

Puss & Kram


Kommentarer
Mattias

Hej en sak jag rekomenderar att laga som är billigt och hur gått som helst!



Det är om man tar ica´s tonfisk i olja på burk, https://www.handla24.se/vaggeryd/pc-9848-504-tonfisk-i-olja-2st.aspx



hever i stekpana låter fräsa tar skalade tomater på burk, och hever i , gör lite mindre bitar av tomaterna, koka ris, servera och strö på lite curry på maträtten och så äter du tunbröd till :) GUD SÅ GOTT!

2012-05-22 15:28:37
Mattias

[email protected]



om du kanske vill ha lite mat tips :)

2012-05-22 15:33:33
Karin

Det låter gott Mattias :) nu äter ju jag inte kolhydrater dvs ris och tunnbröd i det här fallet men tack för tipset! :) Jag kan göra en varm röra med tonfisk, tomater och curry istället ;)

2012-05-23 09:24:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0