Soooool!!

Härliga underbara soliga dag!! Enda lediga dagen denna veckan och strålande sol....då är det väl bara att åka till stranden eller? ;)
Jag startade tidigt för att hinna innan fotbollen (Sverige-Colombia) kl 14.50. Koka ägg, göra tonfisksallad, packa väskan (d tog tid), smörja in kroppen med solfaktor, till hemköp för att köpa energidryck och tidning.....å sen iväg! Var nog framma lite innan 10 och då var det jag å en bil till. Fick bästa platsen...en liten "grop" helt för mig själv :)

Ikväll är det PT-träning igen :) Det behöver jag!



Kommentarer
Anonym

Jag älskar hello kittyväskan :D

2011-07-13 21:14:14
URL: http://healthyprawn.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0