Under reparation.....

Har bytt design på bloggen......jag kan inte riktigt bestämma mig hur jag vill ha det! Jag har ju som sagt inte haft en blogg tidigare så allt e nytt för mig. Kan tillägga att jag e född i fiskens tecken (jag är väldigt velig) så det blir kanske några byten till innan jag e nöjd ;)

Ska snart dra iväg till jobbet. Tänkte handla innan med tanke på att det är fredag och ALLA handlar tacos och fredagsmys då! Skönare att ha det gjort så slipper man trängas kl 17....då vill man bara hem å ha helg :)
Håll tummarna att det blir fint väder i morgon så gör jag åxå det! :)

Trevlig fredag!!
Kraaaam :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0